wellness - revoluce

13.09.2010 21:16

Hezký den všem odběratelům Průvodce wellness,

    již více než dvě dekády se po celém světě šírí pojem wellness, ze kterého se  

 stala doslova revoluce - ekonomická i zdravotní. Výrobci potravin či
               poskytovatelé různých služeb
     nás neustále bombardují nabídkami, které slibují různé (vesměs pozitivní :o)   
                                   zásahy do našeho zdraví, není tedy divu,
      že pokušení "vyspravit si" trochu svoje svoje tělo odolává stále méně z nás.
   Chceme-li se skutečně o své zdraví pečlivě starat, je potřeba do každodenního režimu PRAVIDELNĚ zařazovat ty faktory, které mají vůbec schopnost do něj
                                                           zasáhnout.
  Svým způsobem je to logické - jestliže chci něčeho dosáhnout, je nezbytné pro získání takové mety vyvíjet určitou činnost pravidelně, nejlépe každý den.
         Toto samozřejmě není možné realizovat ve všech oblastech - ne každý den si dopřáváme masáže, perličkové koupele, bahenní zábaly,
                  spíme "povinných" 8 hodin, jíme pestře+barevně+vyváženě...
   Pro wellnesschtivého zájemce se nabízí nepřeberné množství možností, jak po náročném pracovním týdnu zregenerovat opotřebený organismus a nechat 
                                      odpočinout pocuchané nervy.
Není tomu tak dávno, co jsme s rodinou absolvovali dvoudenní relax v jednom
    nejmenovaném vyhlášeném wellness hotelu.
         Nabídka, kterou se pyšní na svých webových stránkách,
byla skutečně bohatá, právem jsme očekávali
                        nevšední zážitek - krásné pokoje, zdravě se tvářící kuchyně,  
               časově neomezený vstup do wellness, široký výběr masáží,
                                   kosmetický salón...
Představa, že zainvestujeme dva dny života a určitou hromádku peněz nás směřovala k radostnému očekávání skutečného odpočinku a regenerace.
   Ze zkušeností mohu potvrdit, že většina wellness zařízení, které se chlubí
                 kvalitní výbavou, skutečně i kvalitní služby provozuje.
Po příjezdu a ubytování jsme vzali útokem vířivé koupele a saunu.

       První varovné příznaky, že nás nečeká víkend snů, nastaly v okamžiku,
                                               kdy obsluha u wellness baru v podobě
                  tří dam vedla vášnivou diskuzi na téma počasí a nechtěla si všimnout
                                       žíznivých zákazníků, kteří stáli u pultu -
                    po sérii krátkých pobytů v sauně nic, co by stálo za pochvalu.
       Po velmi vydařeném obědě v podobě grilovaného lososa se zeleninovým salátem přišla další studená sprcha, tentokrát od masérů.
                    Ti nám sdělili, že došlo k chybě v objednávkovém
  systému (masáže jsem objednával telefonicky a potvrzoval mailem...) a musí nás
     přeobjednat - na druhý den v poledne, kdy jsme už v hotelu vůbec neměli být.
           Ok, dopoledne jsme s dcerou (které jsem objednal exotiku pod názvem Lomi Lomi - těšila se na ni jako malé dítě...:o) "naklusali" do masérny, kde nám
                               bylo oznámeno (stejnými třemi dámami, které
      pokračovali v diskuzi o počasí z předcházejícího dne), že se Lomi Lomi nekoná, protože masér, který ji provádí, má dovolenou.
                              Dcera slzy nakrajíčku, já tlak v oblacích.
     Vše ale nakonec dobře dopadlo - u mě zvítězila masáž lávovými kameny, dcera vychutnala kombinaci klasiky a reflexní masáže.
                             Vymodlený wellness víkend svůj účel nakonec splnil - všechny očekávané receptury byly absolvovány, navíc v novém a čistém prostředí, tělo zregenerováno,
    ale přetrvával jistý pocit rozčarování z obsluhy a celého systému, se kterým pracují.
  Možná poučení pro příště, abychom vyzkoušeli nabídku jiného prostředí.
Při odjezdu z hotelu se mi vybavila vzpomínka na reklamu nejmenovaného pivovaru - "pivo dobrý, jenom ten číšník je nějakej divnej..."
 
Přeji pohodový den

Mgr. Martin Jelínek
www.kurzyatac.cz 

 

© 2010-2012 WebMaster a-dvorak@seznam.cz

Vytvořeno službou Webnode